Uloga ambalaže je da zaštiti proizvod od raznih fizičkih, mehaničkih, toplotnih i drugih mogobrojnih uticaja, ali isto tako uloga abmalaže je da omogući bezbjedan transport/distribuciju proizvoda. Pored toga, ambalaža igra važnu ulogu u sprovođenju marketinških aktivnosti.
Materijali
Ako bismo željeli da izvršimo podjelu ambalaže, to bismo mogli uraditi na više načina:
Za nas i naše klijente najbitnija je ova posljednja podjela, odnosno podjela prema materijalima od kojih je ambalaža napravljena:
- ambalaža se može dijeliti prema namjeni, odnosno funkciji koju obavlja
- ambalaža se može dijeliti prema stepenu upotrebe (jednokratna i višekratna upotreba)
- ambalaža se može dijeliti prema obliku (folije, kutije, kese, tacne, čaše)
- ambalaža se može dijeliti prema materijalu od kojeg je napravljena.
Za nas i naše klijente najbitnija je ova posljednja podjela, odnosno podjela prema materijalima od kojih je ambalaža napravljena:
0
0